Увійти
Перехідники OBD2 для мотоциклів та човнових моторів

Двигун сучасних інжекторів двигунів мотоциклів управляється електронним блоком управління (ЕБУ). Як і належить звичайному комп'ютеру цей блок містить керуючу програму і набір певних параметрів, які постійно знаходяться в пристрої блоку (статичні), так і що надходять від датчиків (динамічні). На основі керуючої програми, що надходить на блок управління даних, приймає важливі рішення, що впливають на роботу двигуна - розподіл суміші, кількість паливно-повітряної суміші, час подачі напруги на котушку запалювання.

Ще на етапі розробки ЕБУ інженери розуміли, що поломка одного з датчиків системи, а їх чимала кількість, спричинить неправильну оцінку умов експлуатації, внаслідок чого блок управління видаватиме команди, які не відповідають реальній обстановці. Так було передбачено систему аварійного режиму, яка активується у разі виявлення ЕБУ некоректних або відсутніх сигналів від одного з датчиків. Причому якщо аварійний режим вмикається, у пам'яті блоку керування зберігаються помилки, які можна рахувати та розшифрувати під час діагностики. Для цього необхідний кабель для діагностики мотоциклів, мотоперехідники та програмне забезпечення.

Діагностичний роз'єм

Як поведеться електронний блок управління у разі поломки одного з датчиків, сказати складно, тому що все залежить від виробника ЕБУ, проте основний принцип зберігається від виробника до виробника - якщо поломка не носить критичний характер, знизити тягову потужність двигуна, щоб була можливість дістатися сервісного центру. Якщо несправність серйозна, здатна призвести до важких наслідків для двигуна, система блокує роботу запалювання. Двигун припиняє роботу, а мотоцикл зупиняється посеред дороги. Далі буде потрібно діагностика, щоб точно визначити причину і обставини, що спричинили зупинку роботи ДВС. З цією метою задіяні різні способи, але найпоширеніший їх – метод контрольних струмів. Після визначення ЕБУ збою в роботі будь-якого датчика і перемикання електронної системи в аварійний систем роботи на панелі приладів загоряється лампа (червоний індикатор), що сигналізує водію про те, що у зв'язку з втратою зв'язку з одним або кількома датчиками електронний блок управління більше не може оптимально керувати роботою двигуна. Усі отримані сигнали до збою зберігаються у пам'яті. Тобто, діагностика мотоциклів, обладнаних діагностичним роз'ємом, дозволяє за допомогою комп'ютера, ноутбука або смартфона, а також спеціальної програми управління отримати доступ до важливих параметрів. До таких параметрів ставляться:
  • кількість обертів колінчастого валу;
  • показання датчика швидкості;
  • положення дросельної заслінки;
  • датчик положення розподільчого валу;
  • рівень напруги в акумуляторі.
  • Це лише частина їх параметрів, які можна відстежити за допомогою діагностики. До того ж діагностичний роз'єм дозволяє коригувати багато цих параметрів. Перед проведенням діагностики важливо вивчити тип роз'єму, кількість контактів, а також мати уявлення про їхнє призначення. Адже крім стандартних роз'ємів трапляються й нестандартні варіанти. Так для діагностики ЕБУ від різних виробників знадобиться перехідник для мотоциклів.

    Види перехідників

    Блок блоку управління зберігає величезну джерело інформації для фахівця, який проводить діагностику. Цей пристрій знає про всі проблеми, що існують у системі транспортного засобу. Шляхом зчитування помилок з пам'яті не складає особливих труднощів встановити, які поломки вже присутні в двигуні. Але важливо не тільки вміти рахувати, але й розшифровувати коди помилок. Основне завдання діагностичного роз'єму – забезпечити зв'язок між електронним блоком управління та з діагностичним сканером, сумісним з OBD 2. Тому під час діагностики знадобиться адаптер OBD2 для мотоциклів. Щоб підключити мотоциклетний сканер до певного виду роз'єму нерідко потрібен перехідник.

     Вони бувають наступних видів:

    1. Перехідник Aprilia. Призначений для підключення сучасного діагностичного обладнання до мотоциклів Aprilia з 6-піновим діагностичним роз'ємом та 3-піновим.
    2. Перехідник Ducati. Підійде для підключення сканера до діагностичного роз'єму мотоциклів Ducati, які мають 4-контактний роз'єм.
    3. Перехідник Guzzi, також підходить до Piaggio Vespa і ще до багатьох сучасним мотоциклам із стандартом Euro 5. Перехідник для мотоциклів пізнього виробництва від європейських компаній (після 2019 року). З його допомогою стандартний 16-контактний роз'єм типу OBD2 перетворюється на 6-контактний роз'єм.
    4. Перехідник Yamaha. Адаптер для діагностики мотоциклетних двигунів та човнових моторів. Якщо вам потрібен перехідник для моторних човнів Yamaha за допомогою Кайлан адаптера, то цей пристрій підійде. Може бути 3 або 4-контактним.
    5. Перехідник KTM. 3-х/4-х контактний перехідник для мотоциклів KTM.
    6. Перехідник BMW. Адаптер для роботи з сканером ELM327на мотоциклах з 10-контактним діагностичним роз'ємом.
    Вид роз'єму змінюється від виробника до виробника, а також залежить від року випуску техніки. Так для японської мотоциклетної техніки передбачено перехідник Kawasaki та перехідник Suzuki. Можуть бути 6-ти і роз'ємом Suzuki 4/8-контактним для скутерів, мотоциклів і човнових моторів. Також існують перехідник Delphi, перехідник Benelli, перехідник Husqvarna, перехідник Harley Davidson, перехідник Kymco, в основному кожен виробник мотоциклів, скутерів та човнових моторів використовує свій тип перехідника. Знайти і купити сканер для діагностики мотоциклів можна в нашому інтернет-магазині. Це особливо вигідне придбання є для майстерні та фахівців, які займаються ремонтом та діагностикою ДВС. Ми пропонуємо широкий асортимент перехідників OBD2 за доступною ціною, що відрізняються високою якістю. Пропонуємо різні способи оплати, а також оперативну доставку до будь-якого міста за допомогою «Нова Пошта» та «Укрпошта».