Увійти

Режим роботи Інтернет-магазину "Vagcom"

Прийом замовлень за телефонами – з 08:30 до 19:00 з понеділка по п'ятницю та з 10:00 до 15:00 у вихідні дні.

Прийом замовлень через кошик магазину – цілодобово.

Замовлення товару в Інтернет-магазині «Vagcom» може здійснюватися такими способами:

1. Замовлення в режимі ON-LINE – вибираючи товари прямо на сайті та оформляючи замовлення через кошик з повним оформленням або через Швидке замовлення без реєстрації.

2. Замовлення за допомогою онлайн-консультанта (у правому нижньому кутку) або месенжерів.

3. Замовлення по телефону

Ви можете зробити замовлення за телефонами:

Вибір товару та оформлення замовлення:

Щоб вибрати товар, що вас цікавить, ви можете скористатися каталогом нашого магазину і послугою пошуку товару.

Ви зробили вибір та вирішили купити? Клацніть мишею на кнопку “Купити” поруч із цим товаром (або оформити замовлення через форму Швидке замовлення у картці товару). Товар автоматично потрапляє до Вашого кошика покупок. Ви завжди можете бачити на екрані праворуч у символі кошика кількість та сумарну вартість товарів.

Оформлення замовлення

При замовленні через сайт необхідно вибрати потрібний Вам товар і натиснути на кнопку "Купити".

Після того, як ви вибрали товари, що вас цікавлять і визначилися з їх кількістю, можна перейти до оформлення заявки. Для цього в кошику необхідно натиснути кнопку "Оформити замовлення" і заповнити всю необхідну інформацію.

Після натискання на кнопку "Замовити", ваше замовлення буде оформлено та відправлено менеджерам на обробку.

Якщо Ви впевнені в замовленні або не бажаєте щоб менеджери з Вами зв'язувалися галочка в полі "Не передзвонювати мені для підтвердження замовлення" повинна бути встановлена

Перед оформленням замовлення радимо Вам ознайомитись з умовами гарантії товарів.

Оплата та доставка

Оплата

Для покупців ми пропонуємо такі форми оплати при купівлі товарів:

1. Готівка

  • Оплата післяплатою при отриманні замовлення в представництві служби доставки "Нова Пошта", "Justin" та "Укрпошта". В даному випадку ми відправляємо замовлення через службу доставки та Ви під час отримання замовлення у представництві перевізника у Вашому місті оплачуєте замовлення.

  • Оплата при отриманні замовлення. Коли ви забираєте товар у нас в офісі.

2. Безготівкова

  • Поповнення карткового рахунку ФОП ПриватБанк або Монобанк (тільки для оплати з карток цих банків), якщо у Вас картка іншого банку, тоді вибирайте спосіб оплати "З карток інших банків". Оформляйте замовлення на сайті, вказуючи спосіб оплати та ми надішлемо Вам реквізити для здійснення платежу. 

  • Оплата карткою VISA, MasterCard. Платіжна система LiqPay - зручний та безпечний спосіб оплати замовлення прямо на сайті при оформленні замовлення.
  • Безготівковий розрахунок. Ви бажаєте сплатити замовлення від юридичної особи. Ви повідомляєте, на кого виписати рахунок, після цього ми надсилаємо рахунок на вашу електронну пошту. Ми працюємо за безготівковим розрахунком без ПДВ.

  • Переклад:  Western Union, Яндекс.Гроші, WebMoney

Доставка

"Нова пошта"  — Доставка здійснюється протягом 1-3 днів, залежно від Вашого регіону. При оформленні замовлення в кошику інтернет-магазину вам необхідно вказати номер відділення "Нова пошта" у вашому населеному пункті, де зручно отримувати товар. Після відправки товару ви отримуєте СМС-підтвердження від магазину, а за фактом доставки товару у ваше місто на відділення ще одну СМС від "Нова пошта". Вартість доставки – від 51 грн., оплачується клієнтом перевізнику за фактом отримання товару. "Нова пошта" стягує додаткову плату за зворотну доставку післяплати. Комісію за післяплату оплачує клієнт. Вартість послуги складає 20 грн. + 2% від суми переказу.

"Укрпошта"  -   відправлення по Україні, а також до країн ближнього та далекого зарубіжжя. Термін доставки зазвичай становить – 3-5 днів по Україні (вартість доставки 35 грн) та 7-21 днів до інших країн (вартість доставки приблизно 7$). "Укрпошта" стягує додаткову плату за зворотну доставку післяплати. Післяплатою в закордонні країни не відправляємо, тільки після оплати(замовлення + вартість доставки).

"Justin"  - доставка та страховка згідно з тарифами. Доставка сплачується клієнтом перевізнику за фактом отримання товару. "Justin" стягує додаткову плату за зворотну доставку післяплати. 

"Делівері" - доставка та страховка згідно з тарифами. Доставка сплачується клієнтом перевізнику за фактом отримання товару. Перевізник не надає послугу післяплати.

Зверніть увагу доставку та послугу післяплати оплачує Одержувач!

При доставці до складу транспортної компанії замовлення зберігається на складі компанії ("Нова пошта" - 7 днів, "Укрпошта" - 1 місяць, "Justin" - 5 днів), після чого відправляється назад!

Увага! Якщо Ви відмовляєтесь від замовлення після його відправлення, ми змушені оплатити всі витрати на доставку, в т.ч. повернення та зберігання. Ідучи назустріч Вам, ми розраховуємо на Вашу відповідальність! Будь ласка, переконайтеся, що ви зможете прийняти ваше замовлення в обумовлений термін. Дякую за розуміння!

Приємних покупок!