З усіх способів настройки ГБО починаючи з 4 покоління, кращих результатів ви досягнете при використанні адаптерів для ГБО. Втім, виконати правильну настройку цього обладнання, на відміну від ГБО 2, по-іншому і не вийде.
Основну роботу з налаштування ви будете виконувати, використовуючи можливості програмного забезпечення. Програми різних розробників відрізняються тільки зручністю у використанні, їх функціональні можливості, в основному однакові.
Для коригування роботи автомобіля на газу є кілька можливостей, всі вони реалізовані в програмному забезпеченні, у кожного із цих методів є певні переваги і недоліки.
Автокалібровка – це найпростіший метод настройки ГБО 4. Саме цим способом часто користуються на СТО. При всій своїй простоті цей спосіб не дає можливості виконати коректне налаштування.
Принцип автокалібровки полягає в підгонці часу роботи форсунок на газу до ідеалу – раніше обрахованому і збереженому часі уприскування при роботі двигуна на бензині.
Така настройка може використовуватися як попередня, для того, щоб автомобіль можна було завести і поїхати, перед більш детальним налаштуванням.
Цей метод має багато спільного з автокалібруванням. Єдине, ті дії, які програма виконує автоматично, ви виконуєте самостійно. Але точність цього методу вища, оскільки дані про час роботи форсунок ви знімаєте при реальному навантаженні, в певний момент руху автомобіля. Складність цього способу в тому, що необхідно забезпечити однакові умови зняття показань – ділянку дороги, режим руху.
Вираховуємо коефіцієнт для коригування. Наприклад, при їзді на бензині час вприскування 3 м/с, а при використанні газу воно зросло до 4 м/с. Різниця в часі уприскування – 1 м/с відповідає 33%. Цей коефіцієнт будемо використовувати для коригування паливної карти.
У цього методу є один недолік – його складно використовувати для настройки ГБО в русі.
Це найбільш зручний метод настройки. Його використання дозволяє внести корективи з урахуванням стилю водіння, і деяких інших чинників. Паливні картки для газу і бензину будуються в автоматичному режимі. На основі даних, отриманих від сенсора MAP, будуються графіки, які згодом і використовуються для точної настройки. Після того, як паливні карти складені, ви можете легко внести зміни, поєднуючи криву, отриману при русі на газу з графіком роботи ДВС на бензині.