Автомобільна промисловість останнім часом розвивається особливо активно: транспортні засоби стають все більш потужними, функціональними. Але від ризиків для «здоров'я» авто ніхто не застрахований.
Саме тому така послуга, як діагностика автомобілів з ЕБУ, залишатиметься актуальною довгі роки. Не стали винятком автомобілі Daewoo Lanos, Nexia, Nubira: з мотором об'ємом 1,5 літра, з яким використовується електронний блок управління сімейства GM Delco IEFI-6 і мотори 1,6 з ЕБУ серії GM Delco ITMS-6F (KDAC з прошивкою ZXJN, YBAE, BNFH, 180F, 182D, YAFT, YAFU, YAIH, YAIV, YALU, YALV, STD E2, YAGD, YANC, ZWZZ, ZXIT, ZYHU, ZZUB, ZZUH, ZZWU).
Адаптер KKL-Line
У багатьох випадках діагностика автомобілів нерозривно пов'язана з необхідністю підключення до «мозку» двигунів. Зняти дані, які необхідні для аналізу стану транспортного засобу, можна однією з п'яти-шести програм, які були розроблені на сьогодні.
Для початку необхідно створити апаратно-програмний комплекс. Апаратна частина такого комплексу являє собою пристрій сполучення ЕБУ і комп'ютера. Щоб підключитися до ЕБУ ITMS-6F, IEFI-6, автомобілів Daewoo Lanos, Nexia, Nubira, кращим варіантом стане K-Line адаптер з роз'ємом GM122 (12 контактів)
Все, що ви хотіли знати про K-Line USB адаптер
KKL-Line адаптер USB дозволяє узгоджувати рівні автомобільних сигналів стандарту ISO 9141 і USB порту ПК. Адаптер оснащений функцією автоматичного перемикання між напругами 5В/12В. Крім того, такий адаптер дозволяє підключати «мозок» двигуна до ноутбука, що значно розширює можливості автомеханіків.
Адаптер KKL-Line є необхідною складовою при грамотній діагностиці транспортного засобу. Адаптером можна проводити якісну і швидку діагностику автомобіля, читати або правити коди помилок. Крім того, адаптер дозволяє проводити чіп-тюнінг автомобілів як вітчизняного, так і зарубіжного виробництва, при використанні стандарту ISO 9141.
До переваг кабеля K-Line GM12 для діагностики Ланос, Нексія, Нубіра над аналогами можна віднести:
Ми описали далеко не всі переваги адаптера к-лайн, хоча цього списку цілком достатньо для того, щоб звернути на цю модель найпильнішу увагу.
Що стосується програмної частини, то сьогодні вибір обмежений лише трьома реально працюючими програмами з блоками управління GM12 IEFI-6 (KDAC ZXJN) і ITMS-6F:
і на самкінець
Остання програма останнім часом постійно правиться, оптимізується, вдосконалюється, розробляється, зокрема, для зміни прошивок ЕБУ. Тому для підключення до ЕБУ і проведення діагностики GM Delco IEFI-6 (KDAC ZXJN) і GM Delco ITMS-6F – софт Delco краще. З кожною із них сумісний кабель K-Line GM12..