Діагностичний кабель для ГБО на чіпі FTDI, орієнтований для професійного використання. Перед початком експлуатації ознайомтеся з інструкцією користувача.
Установка:
ВАРІАНТ 1 - автоматична установка (рекомендується):
ВАРІАНТ 2 – ручна установка:
Після коректної установки драйвера необхідно перевірити номер COM порту діагностичного пристрою. Діагностичне програмне забезпечення зазвичай автоматично перевіряють встановлені пристрої, щоб знайти інтерфейс і встановити з'єднання. Але є також версії ПЗ, що вимагають ручного вибору номера COM порту. Застарілі версії програм не мають можливості вибирати COM порти з великими номерами навіть в ручному режимі, наприклад Autronic COM1-COM4, TEC99Pro COM1-COM2. В цьому випадку необхідно поміняти номер COM порту на потрібний.
Перевірка / Зміна номера COM-порту адаптера
Після правильної установки драйвера відкрийте Диспетчер пристроїв і перейдіть в закладку – COM і LPT порти. При від'єднанні і підключенні інтерфейсу до порту USB комп'ютера, з'являється і зникає один з COM портів – «USB Serial Port ...». Перевірте номер порту, щоб такий самий був у діагностичній програмі. Якщо інтерфейс має невідповідний номер COM-порту в програмному забезпеченні, ви повинні змінити його. Натисніть на відповідний COM-порт (в диспетчері пристроїв) правою клавішею миші та виберіть опцію «Властивості». У верхній частині вікна виберіть вкладку «Налаштування порту». У вкладці виберіть опцію "Додатково". У новому вікні – виберіть правильний номер порту для інтерфейсу зі списку. Рекомендується вибрати номер порту менше, ніж 10, це особливо важливо для діагностики і настройки ГБО BRC.
Експлуатація:
Дуже важливо пам'ятати про правильну послідовність підключення кабеля для настройки ГБО до автомобіля::
1. Підключіть інтерфейс до автомобіля при вимкненому запаленні.
2. Підключіть інтерфейс до порту USB (комп'ютер може працювати).
3. Увімкніть запалювання в автомобілі.
Для сигналізації роботи адаптер для ГБО (FTDI) має 3 вбудованих світлодіоди: Червоний – загоряється після підключення до USB порту комп'ютера, потім поступово тьмяніє, що сигналізує про готовність до роботи (це відбувається тільки тоді, коли драйвер встановлений правильно).
КРАСНЫЙ - загорается после подключения к USB порту компьютера, потом несколько тускнеет, что сигнализирует о готовность к работе (это происходит только тогда, когда драйвер установлен правильно).
ЗЕЛЕНИЙ - сигнали передачі даних від комп'ютера на блок управління LPG.
ЖОВТИЙ - сигнали отримують дані від блоку управління LPG.
УВАГА! Не підключайте адаптер до роз’ємів інших газових установок, аніж ті, які вказані в таблиці підключень – однаковий роз'єм не означає, що однакові контакти мають правильне розташування всередині роз'єму. Неправильне підключення може призвести до пошкодження діагностичного кабелю!
Неправильное подключение может привести к повреждению диагностического кабеля!
УВАГА!При підключенні кабелю для ГБО номер 8 вставте всі 4 контакти (штирі) роз'єму відповідною стороною в діагностичний роз'єм автомобіля.
Поширені проблеми:
Багато проблем виникає при підключенні до блоку управління у зв’язку з тим, що:
УВАГА! Деякі покупці задаються питанням, чому в діагностичному роз'ємі не використовуються всі контакти (зазвичай 4 контакту використовуються в автомобілі, і 3 в ГБО кабелі). Це пов'язано з тим, що з міркувань безпеки і стабільності наші адаптери живляться від USB порту.
Таблиця підключень:
Огляд газових контролерів і відповідних їм номеів роз'ємів (адаптерів).
УВАГА! Неправильне підключення може призвести до пошкодження діагностичного кабелю!
Виробник: |
Модель блока управління: |
Адаптер: |
AC |
STAG 100 |
1 |
STAG 200, STAG 300, 400, PLUS, PREMIUM, STAG 4, ISA2, DPI та інші |
7 |
|
STAG 50 |
8 |
|
AEB |
KING, ALFATRONIC PRIDE та інші нові моделі |
3 |
AG |
JZ-200S ZENIT, JZ-2009 ZENIT, COMPACT, нові моделі SIROCCO |
4 |
SIROCCO, RAZMUS, CZECH |
1 |
|
Agis |
OBD/CAN, MINI |
1 |
Al |
EASYJET |
4 |
LGC-700 |
8 |
|
AUTRONIC |
MISTRAL |
4 |
AL-700. AL-800, A MON |
8 |
|
BIGAS |
SGIS N, ELC 92, ELC PEGASO |
1 |
BRC
|
JUST JUNIOR |
6 |
JUST, JUST HEAVY |
11 |
|
BSM |
CARGAS, BARDOLINI |
4 |
CARGAS |
SOLARIS |
1 |
D T. GAS |
DATEC BASIC, DATEC SUPER, GAS-TECH |
1 |
ELPIGAZ |
LEONARDO, MILENIUM, NICOLAUS/2004, STELLA/ELIZA, VOILA PLUS |
1 |
STELLA POLARE, MARIS, EOBD, COMFORTLINE STELLA |
3 |
|
EMMEGAS |
ICS-03 |
1 |
EUROPEGAS |
OSCAR N MINI |
1 |
OSCAR, OSCAR N, VICTOR |
10 |
|
VECTOR |
7 |
|
IC |
4GAS II MINI |
1 |
4GAS II |
3 |
|
4GAS |
7 |
|
JUNIOR LAMBDA CONTR |
JUNIOR LAMBDA CONTROL |
2 |
КME |
AKME, BINGO, BINGO M, S, DIEGO, DIEGO G3 (до квітня 2009) |
1 |
AKME, BINGO, BINGO M, S, DIEGO, DIEGO G3, NEVO (після квітня 2009) |
7 |
|
LANDI |
LES 98, LES98A, LES01, LIS |
5 |
LANDI RENZO |
LAMBDA CONTROL A/1-V05 ER |
1 |
IGSYSTEM, LCS/2, LCSA1/05, LCSE, OMEGAS, LCS04 |
3 |
|
LECHO |
AGNES, MAXI-LAMBDA, SEC, SEQUEL. DREAM XXI N. V-MAX |
1 |
LOVATO |
FAST, SMART, EASY |
7 |
LOV-ECO, LOV-ECO PRO |
9 |
|
LPGTECH |
TECH-100, TECH-200, TECH-300, TECH S00 та інші моделі |
7 |
PROTEC DIGITAL |
ORION |
1 |
ROMANO |
RIS |
1 |
STEFANELLI |
SIS |
12 |
TAMONA |
PROGAS |
1 |
TARTARINI |
SEQUENTIAL (чорний ЕБУ) |
1 |
ETAGAS, SFI, TEC97, TEC99PRO |
2 |
|
VERSUS |
VERSUS |
1 |
V-TEC |
V-TEC |
1 |
ZAVOLI |
ALlSEI, REGAL |
1 |
BRC |
SEQUENT 24, SEQUENT 56, SEQUENT FAST, SEQUENT FLY, PLUG & DRIVE, FASTLESS, MTM ECO DRIVE |
|
PRINS |
VSI |
|
STARGAS |
Elios, Pegasus (OBD), Polaris (OBD) |
|
EGAS |
EGAS, E-G@S, PEGAZ |
|
VIALLE |
LPi, LPd, LPfi |
|
AG SGI II / TELEFLEX |
AG SGI II / TELEFLEX |